دقت کنید که این بخش را با حوصله انجام دهید. در هر حال باید دقت داشت كه رله خیلی حساس نباشد ، زیرا اضافه بار كم و جریانهای اتصال كوتاه شدید خارجی و حتی تغییرات درجه حرارت موسمی ، سبب جریان پیدا كردن روغن می شود كه نباید رله بوخهولتز را بكار اندازد . از آنجا که AC تک فاز نمی تواند RMF تولید کند ، از یک خازن برای تولید تغییر فاز ۹۰ درجه در سیم پیچ کمکی برای تولید RMF استفاده می کند. RMF تولید شده توسط سه فاز بسیار روان است که امکان عملکرد بسیار روان موتور را بدون هیچ گونه لرزش و صدا فراهم می کند. موتور در هنگام کار تحت لرزش قرار گرفته و صدا ایجاد می کند. موتور القایی سه فاز نوعی موتور آسنکرون AC است که با آموزش سیم پیچی موتور کولر منبع تغذیه سه فاز کار می کند. ممکن است در حین باز کردن سیم های لاکی بخش هایی از استاتور عایق خود را از دست دهد. این موتور ها خود راه انداز نیستند به همین دلیل به مکانیسم راه انداز مانند تکنیک راه اندازی خازن نیاز دارد.

ولتاژ کاهش یافته، موجب آن می شود که موتور، قدری کمتر از توان نامی خود عمل نماید و این امر کاملا طبیعی است. گشتاور استارت کم آن معمولاً ۲۵ تا ۷۵ درصد گشتاور نامی است. اتلاف مسی برای همان جریان نامی بیشتر است زیرا جریان فقط از یک سیم پیچ عبور می کند. طراحی و ساخت بسیار ساده است ، فقط از دو سیم پیچ یعنی سیم پیچ اصلی و سیم پیچ کمکی استفاده می شود. این موتور کرکره برقی جزء موتورهای ساید با کیفیت به حساب می آید و با یکسال گارانتی و در انواع ۱۵۰kg, 300kg, 500kg,600kg,750kg,800kg در دو مدل ساده و upsدار ارائه می گردد .این موتور کرکره برقی در بازار کشورمان از مقبولیت خوبی برخوردار است و برای پروژه هایی که نیازمند یک موتور با کیفیت هستند به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. زمانی که از واژۀ موتور سنگین استفاده می کنیم منظور ما موتورهای برقی است که ولتاژ آنها بین 12 کیلو ولت تا 15 کیلو ولت است. سلام دوست عزیز، تیم ما تخصصی ترین افراد در سیم پیچی الکتروموتور رو در تهرا ن در اختیار داره اگر تمایل به همکاری دارید میتونید با مراجعه به صفحه تماس با ما ادرس و شماره تلفن مارو در اختیار داشته باشید تا در سیم پیچی الکتروموتور اگر درخواستی داشتید کمکتون کنیم.

دستگاه سیم پیچی استاتور

در یکی از این روشها ، استاتور را در داخل فر ( گرم کن ) مخصوص قرار داده و آن را گرم می کنیم . این موتور به راحتی می تواند RMF را در سیم پیچ های استاتور تولید کند ، به لطف سه جریان متناوب که در سیم پیچ ها از هم ۱۲۰درجه فاصله دارند و از هم جدا هستند این اجازه را می دهد تا یک میدان مغناطیسی چرخشی هموارتر از خازن موتور تک فاز را بهتر شروع کند. الکتروموتور تک فاز، الکتروموتوری است که توسط یک جریان متناوب تک فاز شروع به کار می کند. گزارش کار سیم پیچی موتور کولر آبی جلسه اول هدف ما سیم پیم پیچی یک موتور تک فاز با استارت موقت می باشد لذا موتور کولر آبی که نمونه ای از اینگونه موتورهامی باشد را انتخاب کردیم . می توان در هر قطب تنها شروع یك فاز را نیز قرار داد مثلا می توان شروع فاز R را از شیار یك در قطب اول و شروع فاز T را از 240 درجه بعد از آن در قطب دوم شروع فاز S را نیز از 240 درجه بعد از شروع فاز T و در قطب سوم قرار داد.

RMF تولید شده توسط تک فاز بسیار روان نیست زیرا با استفاده از خازن با استفاده از سیم پیچ کمکی در ۹۰ درجه تولید می شود. سیم پیچ کمکی یا سیم پیچ استارت با سیم پیچ اصلی، اختلاف فازی برابر با 90 درجه الکتریکی دارد. در حالی که منبع تغذیه سه فاز می تواند به راحتی RMF تولید کند زیرا سیم پیچ ها ۳ جریان فرکانسی مشابه با اختلاف فاز دارند که یک RMF صاف تولید می کند. حال اگر دینام ولتاژی بیش ازحد نیاز یا کمتر از آن تولید کند چراغ هشداردهنده روشن می شود. ۴- حفاظت شده در برابر پاشیدن آب در هر جهتی هیچ نوع تاثیر مخربی ایجاد نمی کند. تعداد نقاط اتصال دسته های سیم پیچ یا همان خروجی استاتور در بعضی از مدل ها ممکن است بیشتر از چهار نقطه نیز باشد که به نوع طراحی کارخانه سازنده وابسته است. اگر یکی از سه سیمپیچی استاتور دچار مشکل شود، دینام همچنان شارژ میکند، اما مقدار شارژ آن، دو سوم خروجی نرمال است. و رابطه فوق ns دور سنکرون سیدان استاتور می باشد که مقدار آن از دور موتور کnr بر روی پلاک موتور نوشته میشود کمی بیشتر است.